Kizlar bizim sariligimiz vardi 8 günlük olduk hala geçmedi bugun hastaneye getirdim daha da yükselmiş bebeğimi benden alip yoğun bakıma yatırdılar 3 saatte bir onu görebilecem ne olur dua edin uykusuzluktan gebersemde sarilmadan uyuyamiyorum 😢😢sabaha ileşip çıkalım diye dua istiyorum ALLAH RIZASI ICIN😔😔 ben kizlarimdan hic ayri kalmadim ya cok zor geliyo ya şafiî okuyabilir misin ❤ ANNELER ❤ ALLAH RAZI OLSUN ❤😓😔