deletedmom6295 gözün aydın canım benim 🤗 bende 38+3 de normal doğumu bekliyorum ve hiç doğuracakmışım gbide gelmiyor sezeryana karşı değilim ama hiçbir sebep yokkende isteyemiyorum doktorumdan ne açıklık ne sancı nede başka bir belirtim var doğuma dair demekki gününü bekliyor tostosum . Rabbim sağ salim kucağına almayıda nasip etsin İnşAllah bende sağ salim doğurabilirim cümlemiz İnşAllah 🤲🏻