Ebbruc Eeelooo ya test yaptım bugün de çizgi var gibi ama dün kan verdim negatif çıktı heralde olsa hemen teste yansımaz değil mi
Minnakbiri Beyzaanr Canım üzülme ya belki döner 😔 dönmezse ama bence bi baktır rahim filmine olmaması için bi sorun vardır belki çok basit bişeydir.Sen çektir sonra benim de tedavi dönemime yetişir beraber tekrar deneyelim pes etmek yok 💕
Beyzaanr Minnakbiri inşallah ama bilmiyorum bu ay da femara isteyeceğim rahim filmi cektirmek istemiyorum korkuyorum yani
Minnakbiri Beyzaanr bir de onu dene madem ben de femara isteyeceğim ama sonrasında mutlaka dene eskisi gibi acılı değilmiş artık 5 dk sürüyormuş
Ebbruc Beyzaanr bi arkadaşımla konuştum değeri 0.14ken 4 gün sonra 124 e yükselmiş. Adet olana kadar umut var diye düşünüyorum ben hala
Beyzaanr Minnakbiri birde ara kanama falan yapiyormus ramazanda duzenli oruc tutamam diye dusunuyorum bu ayda onu deneyeceğim inşallah verirse
Minnakbiri Beyzaanr inşallah olur canım ya ama onu denerken düşünme olur mu test günüm gelse de yapsam diye bekleme oluruna bırak
Ebbruc Beyzaanr bende olmayı bekliyorum ama 16.günüm ve tık yok. Hala sağ kasığımda batmalar var anlamadım nolduğunu
esinglhn63 Busravardi111 bende 3 gün önce kan verdim çatlama iğnesinin ğzerinden tam 7 gün geçmişti 19.55 çıktı hamileyim diyip çok mutlu olmuştum dün tekrar kan verdim 2.13 çıktı bu sefer yabi iğnenin etkisindenmiş inşallah tekrar yükselir diye bekliyorum