Beyzaanr Minnakbiri inşallah bu sefer saglikla olur kucagina alirsin bende pco falan yok esimde sorun yok ama olmuyor cok uzuluyorum
Minnakbiri Beyzaanr strestendir muhtemelen ve en zoru sebepsiz olması neyle savaştığını bilmiyosun biraz rahatlamaya çalışın eşin de sen de düşünmeyin madem çocuk muhabbetini o zaman olacaktır 🍀
Beyzaanr Minnakbiri aynen oyle insanin bi derdi olunca dermani bi sekilde ariyor bu sekilde neye mucadele ettigimiziide bilmiyoruz
Minnakbiri Beyzaanr rahim filmi falan çekildi mi peki sana belki de engelleyen gözden kaçan bir şey vardır
Ebbruc Minnakbiri gebelik olmazsa ne zaman adet olunuyo acaba, adet olmadım ve akıntım var hala 🤷🏻♀️
Minnakbiri Ebbruc 15 gün sonra oluyor diye biliyorum progestan vs kullanıyorsanız o da erteliyor olabilir çok geçtiyse doktora gidin isterseniz yumurta çatlamayınca kist yapabiliyor inşallah tabi hamilesinizdir 🍀
Ebbruc Minnakbiri kan vermiştim dün hatta yazdım sizede negatif çıktı diye. Adet günüm yok çok geç yumurtlama yaşadım zaten , 15 şubatta iğne olmuştum. Herhangi bişey kullanmıyorum
Beyzaanr Minnakbiri bu ay olmazsa doktor ya dinlen ya cektir dedi bisey cikacagini sanmiyorum doktor onuda eleyelim dedi aradan
Minnakbiri Ebbruc hmm o zaman bence söktürücü alın yoksa gebelik doktorunuza görünün.Tek iğne olduysa ilaçsız belki geç çatlamıştır 🫠 bence bi 10 gün gecikmeden sonra gidin nolur nolmaz
Minnakbiri Beyzaanr brnce çektir canım bilemezsin belki çok az tıkanıklık vardır ilaçla açarlar en azından kafan rahat eder
Eeelooo Beyzaanr benimde 2. Femara kullanışım 2. Çatlatma iğnem. Eğer olmazsa bende rahim filmi çektircem. 25 şubat ovitrelle vuruldum o gün ilişki oldu sonrası gün aşırı hayırlısı inşallah
Minnakbiri Beyzaanr amiin ama korkulacak bir şey değil korkma inşallah pozitifi görürüz de bunlara hiç gerek kalmaz ❣️
Beyzaanr Eeelooo aynen bende 20 sinde vurundum banada aynisini dedi bakalim yarin 12. Gunum ne olacak
Ebbruc Eeelooo ya test yaptım bugün de çizgi var gibi ama dün kan verdim negatif çıktı heralde olsa hemen teste yansımaz değil mi