Skarakus Merhabalar 6+0 dayım fetal için kaçıncı haftadan itibaren yapılıyor, bir de İzmir içi yaptıranlar nereye ve ne kadara yaptırdı yazabilir misiniz bir de sonuçlar ne kadar sürede çıkıyor🥰
ecembugra53 Skarakus fetal i neden soruyorsun daha cok küçük bebek canım cok erken yani kız mı erkek mi için mi diye soruyorsun
23_izmir Skarakus merhaba Kasım ayında İzmir genetik firmasına 7.500 tl ye yaptırdım Ankara’ya yollamayı tercih ettim laboratuvara 9 gün içinde sonuç aldım eve gelip kan alıyorlar güzel firma memnun kaldı. 12 haftada yaptırdım 2 li tarama riskli çıkmıştı
Skarakus Hayır hangi haftada yapıldığını soruyorum detaylarını önden bir firma bulmak için şuanla ilgili bir şey yok yani, ayrıca genetik tarama testi cinsiyet ikinci planda :)
Aybenar @Skarakus doktorumun yönlendirmesiyle 12. Haftamda Gentan firmasına yaptırmıştım 8. Günde çıkmıştı 9 bin TL vermiştik geçtiğimiz Ekim ayında
elifkk94 Aybenar gentandan memnun kaldınız mı bende şuan doktor bir liste verdi hangisine yaptırsam düşüncesindeyim 11 hafta yeni bitti
elifkk94 Kızlar hangi firmaya yaptırdınız izmirde gentan yaptıran var mı medicana melih hocaya gidiyorum ben bana liste verdi hangisine yaptırsam bilemedim gentan 10.000 tl dedi eurofins 12.800 verifi 430-490 dolar arası panaromayla henüz görüşmedim 11 hafta yeni bitti
Gizem9688 elifkk94 ben de medicanada melih hocaya gidiyorum. Verdigi liseden verifi plus nice test tercih ettik biz. Yarin cikacak ınsallah sonuclar. O listedeki herkesle konustum ama benim kafama bi saglikci olarak nice test yatti acikcasi. Heyecanliydim cinsiyeti de öğrenecegiz testle diye ama bizim oğlan bu gün ultrasonda gosterdi zaten test gelmeden 12+0 olduk bu gün. 10+5 te test vermistim. Bakalim yarin saglikla ciksin sonuçlar bir de. Melih hoca ikili test yapmicam fetal dna yaptir diyor ama 12. Haftada gittigimde bu gün caktirmadan 2 li testi de yapti fark ettim de caktirmadim 😂 ense kalinligi burun kemigi falan hicbir sıkıntı yok dedi insallah fetal dna sonucumuz da temiz gelir
elifkk94 Skarakus 10.000 tl dedi bana bende eurofinsle konuştuktan sonra kararım değişti ona yaptırdım 12.800 fiyatı hemde çok daha bilgili ve profesyonel geldi alev hanım çok güzel bilgilendirdi güvenimi kazandı ptesi evden kan almaya geldiler 10 güne çıkarmış sonuç ben 12 haftadayım
Aybenar @elifkk94 nelere bakılacağını tek tek söylediler yerine gittim kan verdim o kadar sonuç çıkıncada aradılar doktoruma bilgileri ilettiklerini söylediler PDF sonucunuda bana ayrıca ilettiler o kadar
Epifizbezi Aybenar bu fetal DNA ne oluyor acaba sonuç olumsuz veya olumlu çıkınca ne oluyor foruma kayıt olduğumda burdan gördüm herkes mi yaptırması lazım
sallyt Gizem9688 benimde sonucum çıktı kesin erkektir derken kızmış🙈 henüz usgde görmedik ama yanılma olmaz heralde diye düşünüyorum😂
Svl2109 Gizem9688 bende çarşamba ense ve burun kemiğine bakılacak inşllah bir problem çıkmaz rabbimin izniyle
Egei 23_izmir bu İzmir genetik firmasının broşürünü bana da doktorum verdi. Kararsız kalmıştım. İnternette bazı yorumlarında dedikleri tarihlerde testin çıkmadığını, ulaşılamadıklarını ve sürekli bir bahane uydurdukları yazıyordu. Böyle bir durum oldu mu ?