Mkatugbas merhaba ben Tuba Tarhan takipliydim ama o sene oradan ayrıldı kendisi şuan orda olsa hiç bir şeyi gözüm görmez giderdim kendisine hastaneden genel olarak memnun kaldım sezeryan olmustm ameliyathane ekibi vs gayet iyilerdi güler yüzlüydü 2021 de doğum yapmıştım orda şuan da da orda erkek bir doktor var ona giden arkadaşım memnun olduğunu söylemişti adını unuttm ama