Ben medipol mega da doğum yaptım yaklaşık 4 yıl önce bize sundukları bi fiyat vardı ve indirim yaptık yaklaşık bir yıl önce de kürtaj oldum aynı hastanede tekrar fiyatlandırma ile konuştuk ve yüzde 20 gibi bi indirimleri oldu daha bugün ikinci bebeğim için konuştum hastaneyle daimi müşterisi olduğum içim illaki bi indirim yapacaklarını söylediler
Bir de not düşeyim doğum ücretini öğrenmek istediğinde ( FİYATLANDIRMA ) adı altında bi bölüme gidiyorsun yani sana indirim uygulamazlar ise eğer bu bölüm adı neden fiyatlandırma diye sor onlara