Mariaa hay Allah ya, aksine ben Ankara’da doğuma eşi almayan hiç hastane duymadım. Baya da 36 haftaya gelinmiş, şimdi değiştirmeniz de sağlıklı olmaz sanki hastaneyi. Yapacak bir şey yok gibi duruyor, hastaneyi zorlayın hasta hakları v.s. birimi oluyor ora ile görüşün bence belki çözüm bulunur.