Mariaa evet öyle zaten eşin görevi o hatta bu sorumluluğu ona dayatmazsan oda bahaneler üretir sana
Ben yurt dışındayım burda gebe okulunda eşleri de istiyorlar, eşlere de yapılacak şeyler listesi veriyorlar ve anlatıyorlar, dogumda devlet olsun özel olsun eşi mutlaka istiyorlar, benle ilgilenen ebe “çocuk yapmak da iki kişilik, doğurmak da. Ben eşi olmadan doğum yapanlara çok üzülüyorum” demişti ilk gebeliğimde ve çok haklı. Hayır yani amaç olarak insanlık olarak cesaret olarak yabancılardan daha mı aşağıyiz bir Türkler ? Nelerden geçiyoruz biz en iyi insan en iyi baba en iyi eş biz olmayız herşeyin en iyisini biz yapmaliyiz hemde müslümanız.
Şunu bilmemiz bile yeterli, doğumu gerçeklesştiren hormon oksitosin hormudur. Aşk hormonudur, zevk hormonu, bağlanma hormonu, rahatlama hormonu.
Bu hormon sayesinde yumurtlama oluyor, rahim büyüyor, doğum oluyor, rahim küçülüyor ve emzirme oluyor. Ve bu hormon en çok eşler arasında ki fiziksel ve duygusal temasta salgılanıyor. Sarılmal öpmek masaj vs vs, Tabiatın, yaratılışın mükemmelliğine bakarmisin? Peki bu durumda en büyük görev o zaman erkeğe yani eşe düşmüyormu ? Biz kendi yaratilisimizin farkında değiliz, Allah’ın muhteşem yarattigi düzenden.
Hatta oksitosin yoksa eşler arasında sadece dopamin salgılanır buda aldatmaya yol açar çünkü cinsel ilişki hormonu dopamin ihtiyacı olduğunda her hangi biriyle karşılayabilir, bunu engelleyen oksitosin hormonudur !! Oksitosin hormonu sayesinde eşler birbirine bağlıdır ve duygusal ve cinsel ihtiyaçlarını sadece birbirinden karşılarlar.
Ay çok uzun oldu hakkınızı helal edin..
çok okumak ve bilgilenmek lazım.