Mervesrsy Miracleee aynı gün sanırım benim de uygulamada 16 ama sanki daha önce gelecek gibi cumartesi günü kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek ben de merak ediyorum 🥰🤲🏼
Miracleee Mervesrsy ben zaten artık doğurmak istiyorum hayırlısıyla. Çok yoruldum hamilelikten. Mide yanması beni mahvetti 😭
Mervesrsy Miracleee Ben de baya zorlanmaya başladım asagıya indi ama yine mide yanmalarım oluyor arada 😳
Mervs Uygulamada 27 görünüyor ama son 4 gün kaldı 😍 doktorum sezeryan uygun gördü ve bebekte 1 hafta gerileme gördü cumartesi günü muayenede ve cuma hazırlıklı gel alabiliriz dedi🫣 valla ya 1 mart yada 7 mart büyük ihtimal 1 mart olacak gibi hissediyorum
Witheyll RM0 son 25 gösteriyor benim uygulama da aşırı heyrlecanliyim korkuyorum bende nasıl olacak bilmiyorum hayatımız tamamen değişecek, umarım bebislerimiz bizi hiç üzmez
MerveKaradeniz RM0 Şafak 3 .. 1 mart sezaryen olucak. Heyecan stres çok dua edin banada . Allah yardımcımız olsun