Blackkcat Sema2525 sancınız başladığında yani düzenli ağrı hissettiğinizde hemen yola çıkmak en iyisi olur canım
Blackkcat RM0 uygulama son 36 diyor ama sezaryen olacağından son 16 falandır,haftaya gün alıcaz inşallh,Allah karşımıza iyi insanlar çıkarsın💜🤲🏻
Neslika RM0 Allah yardımcınız olsun 🤲 uygulamaya göre 28 gün kaldı ama bu hafta sezaryen günü verecek. En hayırlı zamanda, sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲
Sedefkitir12- RM0 son 44 normalde ama sezeryan olacağım için biraz daha erken olucak Mart 27 ye gün aldık bakalım eğer erken gelmezse 🥰
Derara RM0 şafak 8. 37+1de 6 martta bize gün verildi🥰Zaman zor geçiyor bir an önce ve sağlıkla gelsin kuzucuklar🥰
Sweety11 RM0 bende 35+4üm sezeryan mı normal doğum mu karar veremiyorum ilki normaldi ama korkuyorum biraz,pazartesi günü kontrol var bakalm ne olacak
Miracleee Bennureyla benim şuan son 16 ☺️ yarın kontrolde belki daha da az söyler doktorcum. Sağlıkla doguralim inşallah hepimiz.
Elo__35 RM0 bugünü saymazsak 14 gün kaldı.. çok yorgun biraz endişeli ve çokta mutluyum sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🙏🏻
Nrsn2024 Şafak 17💙👶🏻 Bugün bni sağlık ocağından aradılar bebek doğduktan 2 gün snra bize getireceksiniz dediler..topuk kanı alicaz kontrollerini yapacaklarını söylediler..bnde şaşırdım topuk kanını bebek doğunca hastanede almıyorlar mi? Bilgisi olan var mı?
Aysenurates43 Nrsn2024 bana da dediler 3 4 gün içinde getireceksiniz diye hastanede alınan ayrıymış sanırım
Mervesrsy Miracleee aynı gün sanırım benim de uygulamada 16 ama sanki daha önce gelecek gibi cumartesi günü kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek ben de merak ediyorum 🥰🤲🏼
Nrsn2024 Aysenurates43 Bnde şaşırıp hastanede alinmiyor mu diyince ikinciyi hastane almazsa biz alıyoruz dedi..anneme sordum eskiden böyle şeyler yoktu diyor
Aysenurates43 Benimde son 24 erken davranmazsa eğer ve daha izine çıkmadım hiç bişeyim tam anlamıyla hazır değil yarım yamalak herşey çok stresliyim