RM0 Ne güzel senin hazırlıkların bitmiş benim daha çantam hazır değil bebişin dolabı gelmedi kıyafetler yıkandı ama ütülenmeyi bekliyorlar inşallah şunları halledersem rahat nefes alacağım bende bu haftalarda ağırlaştığımı hissediyorum korkuya gelince geçen hafta kendimi çok korkuttum belirsizlik beni mafetti bin bir türlü şeyler kurdum kafamda ama şükür arkadaşlarımın ve annemin desteğiyle aştım bu düşünceleri şöyle düşün ilk doğum yapan biz değiliz sonda olmucaz Rabbim bir şekilde kolaylığını veriyormuş verirde şüphemiz yok çok şükür bebeğini kucağına aldığın onun mis kokusunu hissettigini düşün o kısa bir an seni bebeğine kavuşturacak olan an illaki acımız ağrımız olacak ister normal ister sezeryan ama güzel olan şeyler zorlu yollardan geçiyor bunu unutma benim kendimi motive etme yöntemimde şu şekilde hayvanlar bile kendi kendilerine doğum yapıyorlar ben neden yapamıyim 😅