morpaqatya9 Bebekkk00 Yağlı şeyler normalde de bedenimize zararlı ama ayarında yersen sorun olmaz 🙅🏻♀️
bahocum morpaqatya9 hiçbir şey 😅demir hapımı yatmadan evvel gece içiyorum o yüzden akşam yemeğinden sonra bir şey yemiyorum. Ama çok midem kazınırsa havuç, salatalık yiyorum
Suhiss Bebekkk00 yiyin bisey olmazz kendimizi kisitlamak daha kötü canin istiyosa yiceksin abartmadan
bahocum morpaqatya9 o kısımları atlattım çok şükür iştahım yine fena değil ama gebelik şekerinden ve çok kilo almaktan çekindiğim için olabildiğince sağlıklı atıştırmaya çabalıyorum be kadar oluyorsa tabi 😅😅
senaall 12 haftayım ben de canım birşey istemiyor çok sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama çok da yapamıyorum kendimi kötü hissediyorum 🫠