perihankrkya Bella332 Bella332 5+2 cnm benm 8tup kan verdim haftaya cagirdi tekrardan ama devlete gidiyorum cnm ben son iki ay kala ozele gidicem oglumun doktorunda dogum yapicam tekrardan
Bella332 perihankrkya bende tahlilleri devlette yaptırıp sonuçları özelde göstermeyi düşünüyorum. Diğer türlü çok maliyetli olur gibi. İlk muayene için devlete gitmiştim ama o kadar kalabalıktı ki… mahvoldum. Siz hangi sehirdesiniz acaba