Hurremsultan__ Bella332 Herkesin beta değeri farklı oluyor tabiki ama beta yüksek olunca kese net görülüyor içiniz rahat olsun🥰 Ben 66 ile öğrendim sonra 1080 di kese görüldü en son 5 haftalıkken 2300 du 🥰
Bella332 Hurremsultan__ benimde 1 hafta önce yani 4 haftalikken 1081 di. Artmıştır diye düşünüyorum ay çok heyecanlı Rabbım isteyen herkese mutlu haberler almayı.nasip etsin
metemom_ Bella332 4+3 de hamile olduğumu bilmeden vajinal ultrasonla keseyi gördüm betam 2153 dü canım
CereenCkr Bella332 oluyor oluyor her tahlil için ayrı bir ücret ödeniyor bana 1.700 demişlerdi telefonda muayne ücretini
Bella332 CereenCkr aa siz ne zmaan sordunuz ben cumartesi günü sordum sgk li 900 dedi. 1700 çok fazlaymış ya
Mervisimm07 Bella332 daha çok minik olduğu için doktor kontrolünü gerçekleştirmeden ilişkiyi bende önermem doktoruna gittiğinde sorarsın ben sormuştum herhangi bir riskin yok haftada bir kez izin veriyorum demişti ama bazılarında risk gördüklerinde yasak koyuyor en azından kafan rahat olur sağlıklı haberler alırsın inşallah ♥️👼🏻
Bella332 Mervisimm07 risk olup olmadığını neye göre anlarlar acaba bir bilginiz var mı? Risk tespiti için illa vajinal muayene gerekmiyor dimi
Rbytkn Bella332 beta değeriniz ne kadar ? En az 1500 ise karından gözükür Ayrıca erken haftalarda hemen vajinal yapmıyorlar normalde ancak şüpheli durumlarda yaparlar ama dreddedebilirsiniz eğer yapacağım derlerse çünkü vajinal ultrason eften puften sebeplerle yapılmaz zaten.
Bella332 Rbytkn 1 hafta önce 1081 di, ondan 4 gün öncede 330 du. Şu anda da hersey yolundaysa 4 binlerdedir diye tahmin ediyorum. 4+4 te devlete gittim direk vajinal ultrason verdi bende istemiyorum dedim o yüzden özele randevu aldım. 5+1 im su an
Rbytkn Bella332 devlette mi vajinal dendi ? Allah bu devleti ıslah etsin, deminden beri acaip şeyler okuyorum devlet hastaneleri hakkında 😅
Bella332 Rbytkn evet Allah’tan burda önceden arastirmistim ilk haftalarda riskli yazanlar ,vajinalden sonra düşük oldu yazanları felan görmüştüm de hemen reddettim. Doğrudur yanlıştır bilemem ama insan endişeleniyor.
Lalemmm12 Bella332 21 haftalığım kilom da vardı göbeğim yok ama şimdiye kadar alttan baktırmadım şükürler olsun
_handan91_ Bella332 Neden vajinal ultrason istemiyorsunuz? Anlamadim? Vajinal ultrasonun bebege hic bir zarari yok. 14-15 haftama kadar doktorum vajinal ultrasondan bakti. Onda sonra karnimdan. Cok kücük belki karninizdan bakarsa göremeyebilir. 🤷🏻♀️
Bella332 _handan91_ şimdi çıktım muayeneden direk karnımdan baktı çok rahqt göründü. Ya karından bakilma ihtimali varken ilk tercihin vajinal olması beni rahatsız ediyordu. Neyseki vajinal istemiyorum dememe bile gerek kalmadı
perihankrkya Bella332 yaa cok sevindim kuzum bende gittim benimde gözüktü haftaya bidaha cagirdi kalp atışını dinleyelim dedi 🫶🏻
Bella332 perihankrkya sizinde gozunuz qydin🥰sizin ne kadarlikti banada 2 hafta sonra gel dedi ama 2 hafta sonra tekrar muayene ücreti çıkıyor. 10 gün içinde gidersem ücretsiz
Szr12 Bella332 deneyimler farklı canım sen içini rahat tut gerekirse yaptırmanda sakınca yok benim 15-16 haftaya kadar vajinal bakıyorlar çünkü rahmim ters 9 haftalıkken bile kese vardı zar zor Bebek yoktu vajinal baktı orda yatıyor Minnak ki hiç şey de olmadı çok şükür her zaman rahat olmaya çalış kalbini serin tut
perihankrkya Bella332 Bella332 5+2 cnm benm 8tup kan verdim haftaya cagirdi tekrardan ama devlete gidiyorum cnm ben son iki ay kala ozele gidicem oglumun doktorunda dogum yapicam tekrardan