Sarina98 Teslimenursevil bir defasinda anneme de demistiler, kurbanlik kuzu uzaktan gel kendini annemin arabasinin altina at. adam geldi ki, sizin adaginiz var. kurban borcunuz. annemde dogru demisti
Teslimenursevil Sarina98 evet böyle bişeyler barmış banada o senin ağzından çıkmış diyor ama hatırlamıyorum ben
Yello Teslimenursevil merhaba benim bebegım de küvez de sağ Salim sağlıcakla çıksın hemen kurban kestirecez dedik acaba önden mi yapmak lazım
Aysegul166 Teslimenursevil o gebelik için değilde işleri rast gitmiyordu çok istediği şeyler olmuyordu kalp gözü açık biri adağın var yerine getir demiş getirdi işleri düzeldi
Teslimenursevil Aysegul166 bakalım bizde kestiricez inşallah konu sadece bi adaktırda evlat sahibi olurum🙏🏻
Yello Teslimenursevil evet kuzum biz sağlıcakla eve gelsin kesicez dedık ama ramazanda olabılır mübarek ayda❤️🤲🏻
gulruba Teslimenursevil adak şartlarina da bak Internetten yoksul yabancı insanlara veriliyor 1. Ve 2 . Derece yakınlarına adak düşmüyor
Miray-mom Teslimenursevil evet ben adak kurbanı kestiğim ay hamile kalmıştım banada önünüze engel oluyor kurbanınız demişlerdi
Linatkgl Teslimenursevil bize afak adadık çocuğumuz olursa kesicez diye çocuk olunca kestik biz bizde önden adamıştık 10 yıl sonra çocuk oldu ondanmı geç oldu adakmı önünü kesti acaba şimdi kızım beşikte yatıyor çok şükür adagıda kestik darisi isteyen herkese sanada inşallah
Miray-mom Teslimenursevil eğer kesebilecek durumdaysan kesmeni tavsiye ederim 💖 inşallah vesile olur 🌸
Umay1307 Bende adak adamıştım ilk çocuğuma hamile kalmadan önce doğdu suan yedi aylık ama bir türlü borçlarımızı azaltıp kesmedik heray cok yüklü ödeme yapıyoruz korkuyorum bu durumdan bende bişey olur mu adadım kesemedim daha diye
Teslimenursevil Umay1307 kuzum sen yinede en kısa zamanda kesmeye bak onu bişey olmaz deriz olur bilemeyiz