MadamSLN ipeklinaismom @Yagmurguzel01 Yok bence öyle değildir. Bebeğim 30 haftadan beri baş aşağı hatta şuanda geldim geleceğim modunda. Ve çok hareketli. Sezeryan olmam gerek o yüzden doktor yat dedi. Sürekli kımıl kımıl. Biraz bebeğe bağlı. Ama hareket yavaşlılığı iyi değil. Yeri daralıyor olabilir yinede ciddiye almakta fayda var. Doktorum uyardi bu konuda.Cikolata tatlı ne varsa ye :)
Esraelis Elff0 doğum için hala var ilk aylar harketliydi altan baskı yapılmış gibi oluyorum siz kac haftaliksiniz
Burcu58 Esraelis o baskı olayı bende de epeydir var yürüyemiyorum bile bazen aşağıya inip sertleşiyor kasığım patlayacak gibi oluyor. Korkma canım ya Allahın izniyle birşey çıkmaz inşallah bazen doktorlar tedbir amaçlı da yapıyorlar istiyorlar böyle şeyler
Esraelis Burcu58 bugün gittim bebeğin kalp görünmüyor ve böbrekler hiçbir şey görünmüyor detaylı ultrasonda hiçbir şey görünmedi yarin tekrar gidicem
Burcu58 Esraelis yaaa rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin sana inşallah canımm tertemiz çıksın sonuçlarınız ❤️ üzülme Allah büyük inşaallah sorunsuz çıkacaksın bu işin içinden
Esraelis Burcu58 karnım sıvı alındı ve 40gun içinde cikicak sonuçlar teşekkür ederim iki hafta sonra kontör gidicem perinatoloji bölümüne tekrar