ipeklinaismom hayir devlet hastanesiydi hic bisey demedi yan dedi bayada baktim dedi ilk kizimda 11 haftalikken ozelde kiz dedi kemik yapisi kiza benziyor diger kizimdada 13. Haftada soylemislerdi bunda hem fiyatlar asiri yuksek muayane ve riskli gebelik oldugu icin ozele gitmiyordum belki 1 hafta sonra giderim ozeldeki doktoruma kararsizim bu konuda