Ymnjunior benim kesim olmadı şiddetli ikinmadan dolayı yırtılma oldu. Ebe çok uyardi yavaş ikin kısa kısa nefes al diye ama ben dayanamadım ve şiddetli ikindim sonunda oğlum kucağımdaydı ama malesef 5 dikişim oldu tek tesellim yırtılma kesiye gire daha çabuk iyileşiyormuş ve acısı ilerde de çok olmuyormuş. Dikerken altları sadece çok hissettim. Çok acılı değildi.