Bb95 sürekli düzenli sancım oluyordu ama yeterli gelmedi bir gün içinde 3 kere gittim hastaneye ama sancım atmadığı için hafiften suni sancı verdiler ben asla hissetmedim ama gün içinde sürekli uyardı alttan ebe ama yine artmadı sancılar. En son muayenede kontrol ederken suyumu patlattı ve o dk her şey koptu asıl sancım o saniye geldi ve gerisi korkunçtu benim için ebe şiddetli ikinmami istemedi Dr daha gelmemişti ve ben elimde olmadan güçlü ikiniyordum buda alttan yırtılmaya sebep olur dedi ebe Dr geldi hazırlandı ve ben kendimi tutamadım aşırı derecede şiddetli tek bir ikinmayla doğdu bebeğim ama malesef 5 tane dikişim oldu 🥺 onun dışında toplasanız 15 dk bile surmemistir yani normalde kötü bir doğum değildi ama tabiki her doğum zordur. 😊