Asyaeylul2816
aynen çok doğru söylediniz öncelikle sağlıklı hayırlı bir şekilde rabbim kavuştursun bizleri bebeklerimize önemli olan bu rabbim bizlere evlat nasıp etmiş sağlıklı hayırlı evlat olsunda cinsiyetin hiç bir önemli yok bazı insanlar cinsiyete çok önem veriyor bakmıyor ki rabbim ona bir evlat nasip etmiş bunca isteyip de olmayan insanlar var hamdolsun rabbime bana 2 kez bu mutluluğu nasip etiği için 🤲🏻 benim için hiç bir önemi yoktu 1 kızım var şuan 31+4 haftalık hamileyim cinsiyetinin hiç bir önemi yoktu eşimle benim için önceliğimiz sağlıklı olmasıydı şimdi bir de oğlumuz oluyor Allahın izniyle inşAllah rabbime şükürler olsun her iki duyguyuda yaşatacağı için her iki meyvesinde tatırdıgı için ama 2 kızım olsunda çok sevinecektim yine 2 kızkardeş olurlardı ablası ve erkek kardeşi de anlaşırlar inşallah bu arada size biraz önce cinsiyet sorduğum bebek yeğenim abimin bebeği yengem de bu uygulama yok kendi cinsiyet tahmini almamı istiyor 🥰