Sltngzllr sariniz13 nasıl kese goeunmuyor 🙄doktor baktı keseyi ve kalp atışını da duyduk hatta bu fotoğrafi verdiği gün. 😂
Ftmsntrk Asyaeylul2816 yok canım yüz üstü yatmış bacak arasını göremedi bı dahaki sefere belli olur dedi bir kızım var ikinciye Hamileyim erkek olsa güzel olur 🙂
Asyaeylul2816 Ftmsntrk hayırlısı olsun hakkınızda anne baba birde son adet tarihini yazın kan yenilemeyede bakayım
BirAvucmutluluk Asyaeylul2816 Merhaba bu bebişe de bakabılır 9+3 haftalıktı burda Anne doğum tarihi 11.08.1996 Baba doğum tarihi 24.09.1997 Son adet tarihi 01.11.2023 Şimdiden teşekkür ederim💐🌹
Ftmsntrk BirAvucmutluluk haftalarimiz aynı canım Ağustos bebekleri genelde kız cinsiyetimz öğrenince yaz buraya :)
BirAvucmutluluk Asyaeylul2816 🥰 ultrason resmi de kız gibi mi çok teşekkür ederim bu arada öğrenince size de bildireceğim Nisan da öğreniriz büyük ihtimal 20 haftada söylüyor bizim doktor
Asyaeylul2816 Ftmsntrk benimki ağustos bebeği değil canım haziran sonu temmuz başı gibi doğum 20haftalığım suan benim içi sağlıklı eli edası güzel olsun yeter su zmanda kızı erkeği farketmez hayrlısı olsun 🌸🥰hakkıyla yetiştirip büyütelim yeterli
BirAvucmutluluk Ftmsntrk ben yeğenim için tahmin yaptırdım yengem de bu uygulama yok benden tahmin yaptırmamı istedi ben de hamileyim şuan 31+4 haftalıkım benim doğum nisan ortasında bakalım erken gelmese bebegim Erkek 💙 sizin cinsiyet beli mi
Asyaeylul2816 BirAvucmutluluk açıkcası bacak arasını görmedim kalp atış hızına birde kafa yapısına baktım ultrasonda oda kıza benziyor ama tahmin tabiki en iyisini doktor bilir doktorun göremediğini burda ultrasonda bi tane görüntüye bakarak tahmin yapıyorum sadece kan yenilemede %80-90olasılıkta tutuyo..bende 20haftalığım daha cinsiyetini bilmiyorm 🥹🥹
BirAvucmutluluk Asyaeylul2816 aynen çok doğru söylediniz öncelikle sağlıklı hayırlı bir şekilde rabbim kavuştursun bizleri bebeklerimize önemli olan bu rabbim bizlere evlat nasıp etmiş sağlıklı hayırlı evlat olsunda cinsiyetin hiç bir önemli yok bazı insanlar cinsiyete çok önem veriyor bakmıyor ki rabbim ona bir evlat nasip etmiş bunca isteyip de olmayan insanlar var hamdolsun rabbime bana 2 kez bu mutluluğu nasip etiği için 🤲🏻 benim için hiç bir önemi yoktu 1 kızım var şuan 31+4 haftalık hamileyim cinsiyetinin hiç bir önemi yoktu eşimle benim için önceliğimiz sağlıklı olmasıydı şimdi bir de oğlumuz oluyor Allahın izniyle inşAllah rabbime şükürler olsun her iki duyguyuda yaşatacağı için her iki meyvesinde tatırdıgı için ama 2 kızım olsunda çok sevinecektim yine 2 kızkardeş olurlardı ablası ve erkek kardeşi de anlaşırlar inşallah bu arada size biraz önce cinsiyet sorduğum bebek yeğenim abimin bebeği yengem de bu uygulama yok kendi cinsiyet tahmini almamı istiyor 🥰
Asyaeylul2816 Gzmdrdn aa bursadamısınız siz🤣 keseye göre erkek son adet tarihinizde yazarsanz ona göre tahmin yapayım