BebekHrcn 6 + 3 haftalık gittim ultrasona göre Bu haftayı söylediler kese gözüktü bebek gözükmedi alttan muayene istediler ben kabul etmedim bugün 8 haftalık oldu Cuma günü tekrar doktora gideceğim inşallah bebişimi görürüm Benim için de dua edin
Esradmyr BebekHrcn inşallah görürsünüz dualarım sizinle. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 Ama alttan muayene de baktırsanız belki içiniz rahat ederdi. Kuzenim almanya da tüm gebeliği boyunca alttan muayene etmişti doktoru.
Esradmyr Deletedmom89_ inşallah. Cumartesi çıkan beta değeri bu. Belki bugün daha da artmıştır da duyarız kalbini 🥹
BebekHrcn Esradmyr daha önce bir siteji’nin alttan bakarken hata yapmış sonucu cinsiyetini öğrenmeye gitmiştim Hatta Bebeğimin kordonu kopardı ve bebeğimi kaybettim Ondan sonra bir daha asla izin vermedim hiçbir şekilde alttan bakmalarına psikolojik olarak yıprandığım için yoksa Hani güvenmediğinden değil sadece bir korku oluşuyor şimdi o anda geçmiş geliyor aklıma o sebeple alttan baktırmadım ama haklısınız belki içim rahat ederdi