Sedayznn Sancılarımın yavaştan başladığı gün yani Doğumdan bir gün önce 39+2 de bebeğimin hareketleri çok belirgin değildi.Nişanım gelmeye başlamıştı telaş etmedim o gece annem ve eşim uyudu güzel bir duş aldım temizliğimi yaptım,bebeğimle konuşarak kendime moral vererek güzelce saçlarımı taradım.Ertesi sabah uyandığımda sancılarım artık 15 dkda bire düşmüştü,doktorumu arayıp söyledim çağırdı gittim.4 cm olmuştu açılmam suni sancıyla destekledi ve o gün Doğum yaptım 😌 Yani herkesin sancısı saatlerce sürmeyebiliyor.Biraz da psikolojik kendinize moral verip ben güçlüyüm yapabilirim deyince kolaylaşıyor birazda olsa.