Sedayznn beni de hep eve yolladılar. evde çek suyun gelene kadar hastanede çekmek daha zor. 39+3 de doğurdum sancımı hastanede çektim suni sancıyla açtılar, suyumu doktor patlattı o yüzden iyice çek evde😌 Rabbim bi avaz da kurtarsın hepimizi inşallah 🙏