Bat 20 adete 6gun kala hastalgımdan dolayi kan verdm o arada betada bakıldı 0.20 negatfti..Bi poset ilacla eve geri döndum ve doktorum hamile olmadgndan emin oldgm icin antibyotk yazyrm dedi ama bi turlu kullanmak icimden gelmyo bi tan ictim gerisi yyok.. diger ictgim agri kesicilerde muhtemelen adetimi geciktrcek bu ay bakalm beklyorum