Meervemsi
Bende de serklaj var 26+3 deyim yüreğim hep ağzımda sadece dikiş tutuyor bebeği şimdi dikisi alsam 2 saatte kalmaz doğrursun dedi
doktor suyun gelmediği sürece durur diyor ama yürümeye korkar oldum Bunlar yetmez gibi gebelik şekeri çıktı insülin başlandı faydası olur inşallah
Travma üzerine travma yaşatmışlar sizede resmen rabbim evlatlarınızı bağışlasın Analı babalı büyüsünler sağ salim evlerine gelsinler inşallah 🤲