Allah yardımcınız olsun hem bebeklerin hem senin rabbim dualarımızı duysun canım valla çok üzüldüm bir anne olarak evlada karşı korku merak okadar tuhaf bir duygu ki anlayabiliyorum seni kalben dua ediyorum sana, ablam 25 hafta da doğum yaptı bizde çok bekledik yoğun bakım kapılarından bir anne için çok üzücü bir durum ama hiç dualarını esirgeme bak 25 haftada doğdu ama suan 1 yaşında çok iyi inanıyorum senin de yavruların iyileşecek bende 36 da doğum yapmıştım erken geldi diye korkup çok ağlamistim yoğun bakıma aldılar ama çok durmadı ben bu kadar da bile çok üzüldüm ama ne hissettiğini ve ne düşündüğünü çok iyi biliyorum rabbime dua ediyorum senin için ve etmeye devam edicem