aysee1436 ben kızımda hep avent kullandım doğduğu günden beri, herkesten önce konuştu agulamadan direk Türkçeye giris yaptı maşallah 😁 konuşma yapisida gayet düzgün. Ayrıca emzik gerçekten kurtarıcı tabi iyi bir emzik seçmek gerekiyor, bunlar benim naçizane fikrim 😊