Esrayusuf Yani şaşırdım sana istemişsin tavşancık maşallah rabbim nasip etmiş tedbirini al tevekkülü rabbime bırak çok dikkat et yA bak bende 4 haftalıkken yaptım temizlik makine falan ağrım çok kötü oldu sırtım koptu artık yapmıyorum evimi topluyorum kolay işleri yapıyorum eşim sağolsun tarif ediyorum mis gibi yapıyor biliyor ben dayanamam bakımsız evde o yapıyor Şen'de eşinden rica et Emin'im yapar bak sonra üzül e çok dikkat et
AzraCaglar tubaaayazgiii rica ederim canım. O zaman ayaklarının altına bi kaç tane yastık koyup uzan eşin gelene kadar mümkünse ayağa kalkma
Edaacihan Krasivyy Bende 6+3 de kanamam bardı aynı posttaki gibi tuvaletten sonra az az ben gittim bana ilk soruşan kan grubumdu ve eşimle kan uyuşmazlığı çıktı . 72 saat içinde iğne olman gerekiyor dediler . o akşam iğne oldum ve kanamam kesildi
Krasivyy Edaacihan bnm de ilk gebeliğimde bebeğim düştü ardından iğne yapıldı dr um kan uyuşmazlığı düşüğe neden olmaz demişti