tubaaayazgiii Arkadaşlar ilk hamileliğim 6+2 deyiz bugün ancak idrar sonrası çok hafif pembelik geldi peçeteye 3 oldu tuvalete gidiyorum halen aynı şekilde herhangi bir artma yok bu durumu yaşayan var mı ? Korkmalımıyım 😳
Aysesare tubaaayazgiii kahverengi leke, pembe şekilde kanama , yada kırmızı kanama gebelikte normal değil. Direk doktora gidin , düşük riski olabilir. Progestan ve düşük önleyici iğne yapıyorlar
Melisssss1994 tubaaayazgiii Belki yerleşme kanamasıdır. Stres yapma. Daha çok yeni zaten. Ama hemen git. Şu an da şakın ihmal etme. Allah korusun kötü bir şey de olabilir. Ona göre düşük önleyici ilaç falan verirler. Şimdi hiçbirimiz ne lekesi ne kanaması olduğunu bilemeyiz. Tahmin ederiz sadece. En iyisi senin ve bebeğin için doktora gidip göstermek.
Krasivyy Edaacihan kan uyuşmazlığı gebeliğin ilerleyen haftalarında belli olur ya da olmaz doğum ve düsük vs lerden sonra anneye iğne vurulur bnm var kan uyuşmazlığım
tubaaayazgiii Edaacihan şimdi kafam karıştı nasıl yanş bunun için ayrıca test mi yaptırdın nikah zamanı istenilen testlerde bunu bakılıyor diye biliyorum sen böyle diyende emin olamadım ama
Edaacihan tubaaayazgiii Hayır canım ben ankarada yaşıyorum. Evlilik işlemleri için verilen kanda Anemi bakılıyormuş. Acile gittim orada sordular bana kan alıyorlar 3 saat sonra sonuç çıkıyor
Esrayusuf Benimde eşimle kan uyuşmazlığı var bende 6+5 günlük gebeyim geçen hafta kontrole gittim doktor bilgi verdi sadece 7. Ayda iğne vurulacağım ve bebek doğduktan sonra bebeğin kan grubu benimkiyle aynıysa sorun yok ama baba ile aynıysa onada 72 saat içinde iğne vuracaklarını belirtti yAni bu kanamanın azda olsa uyuşmazlıkla pek alakalı olacağını sanmıyorum tabi yine bence acile gitmelisin İlk gebelik ise kan uyuşmazlığı iğnesi acil değiş ama ilk gebelikten kasıt örneğin önceden gebelik vardı düşük oldu veya boş dış gebelik onuda sayman gerekir bu konuda bilgin olsun bence hemen doktora görünmelisin
Edaacihan Esrayusuf canım kanaman olursa da ipne olman gerek ben de 19+5 haftalık hamileyim 6+3 de vuruldum ben şimdi 7. ayda vurulcam
tubaaayazgiii Esrayusuf ayyy ayaklarımı yukarı kaldırıp uzandım bakalım devam ederse hidicem dokta ama evi süpürdüm sanırım zorladım kendimi biraz ondan oldu
Esrayusuf Edaacihan olabilir ama bana doktorum bu şekilde dedi ilk gebelik sorun olmaZ ama haklısın kanama olunca o sorun yaratabilir kan uyuşmazlığı deyip geçmemek Laz'ım bebeği çok etkiliyor benimde Öner'im burada yazarak değil kesin acile gitmelisin git içimiz rahat etsin rabbim bağışlasın inş canım
Esrayusuf Bayanlar bende nikah için kan verdim kan grubuna bakıldı ama kan uyuşmazlığı halkında bilgi verilmedi ben bildiğim in kendi doktoruma soracaktım ama kendisi sordu Bİle sonra oda onayladı bilgiler verdi kadın Doğum doktoru Bunu atlamaz zaten
Esrayusuf tubaaayazgiii yat dinlen bak evi topla yemek yap ama makine açma o kasıkları çok zorluyor ben yapmıyorum yaptığımda benim ağrım çok oluyor bu dönemler çok önemli dikkat et sizden önemli değil temizlik eşin yardımcı olsun
tubaaayazgiii Esrayusuf daha da yapmam zaten batsın valla umrumda da değil bir yıldır uğraşıyoruz bebeğimiz olsun diye bir sürü ilaç tedavi en son tüp bebek için tedavinin sonucunu beklerken hooop geldi tavşancık allahım inşallah bişey olmaz sağlıkla kucağımıza alırız isteyen herkese de nasip olur 🙏
tubaaayazgiii AzraCaglar canım ya çok teşekkür ederim eşimin işten gelmesini belkicem az önce yine gittim tuvalete şuan yok bişey normal gibi herşey
Edaacihan Krasivyy Bende 6+3 de kanamam bardı aynı posttaki gibi tuvaletten sonra az az ben gittim bana ilk soruşan kan grubumdu ve eşimle kan uyuşmazlığı çıktı . 72 saat içinde iğne olman gerekiyor dediler . o akşam iğne oldum ve kanamam kesildi
AzraCaglar tubaaayazgiii rica ederim canım. O zaman ayaklarının altına bi kaç tane yastık koyup uzan eşin gelene kadar mümkünse ayağa kalkma