Kızlar doğuma 15 gün kaldı tam 1 ay sonra da sözleşme bitiyor dün ev sahibi çağırdı eşim giti şuan 3500 veriyoruz normal de %25 zam la olması lazım biz 5250 %50 ile teklif verdik adam 8000 istemiş ya verin ya çıkın demiş doğum yapmayacak olsam durumum olsa zaten çıkarım anlaşmaya gelmiyor eşim yasal yollara başvururum demiş gülmüş adam sizce ne yapmamız gerek 1 ay sonra %25 den kira yı gönderip otursak kendi de dava mı açıyor ne yapıyor yapsa dünden beri uyumadım düşünmekten ne olacak diye bu arada adamın da bu bina da 11 tane dairesi var her ay farklı bir iban a attırıyor vergi falan ödemiyormuş maliye ye takılmış maliye tek tek tüm komşular la konuştu geçen gün sizce ne yapmalı 😔