ferideunal Feyzsali ben de dün aynı postu açmıştım Bebiş doğdu butonu daha da heyecanlandırdı gerçekten. Günü gününe aynıyız 34+1 artık sıra bize geliyor hastane çantamı da hazırladım doğumu bekliyorum artık sağlıkla gelsin bebişlerimiz🤲💖
Esrazorlu61 XBirmelekannesiii benim bebek çok hareketli çoktan inmişti kanala doktor alttan baktı 33 hafayken erken gelir diye korkuyorum demiştim aşağı baskı yapıyor onda alttan bakalım demişti kafasını doğum kanalına çok sokmuş onun baskısı demişti ama suanlik doğum yok dedi bakalım artık ne zaman gelecek
-Eminee Feyzsali 35+0 olduk bizde bütün hazırlıklarımız tamam sadece beyefendinin gelmesini bekliyoruz heyecanla 💙🥹
Feyzsali Alyahnm 34. Haftaya girince bebegim yazan yerde alt kısma bebis doğdu diye buton geliyor canım bebek doğunca oraya basiyormusuz başka uygulamaya yönlendiriyor