Feyzsali 34+1 bebiş doğdu butonu gelmiş çok heyecanlandımm mart anneleri olarak sıra bize geliyor yavaş yavaş nasilsiniz kızlar nasıl gidiyor hazırlıklar bitti mi bebisler nasıl
Feyzsali Damlaserkan benimde kız olacak canım bizde bekliyoruz doğum şeklimiz belli değil o yüzden daha çok heyecanlı oluyor 🥰😅
Esrazorlu61 XBirmelekannesiii benim bebek çok hareketli çoktan inmişti kanala doktor alttan baktı 33 hafayken erken gelir diye korkuyorum demiştim aşağı baskı yapıyor onda alttan bakalım demişti kafasını doğum kanalına çok sokmuş onun baskısı demişti ama suanlik doğum yok dedi bakalım artık ne zaman gelecek
Fundahp 34+4 olduk bizde ,ben de butonu görünce bir noluyoruz oldum ,koyulacaklar hazır ama hastane çantasını hazırlamadım daha bende.Bu kadar rahat davrandığıma da inanamıyorum, normalde çok garanticiyimdir.Bu gebeliğimde baya tembel birine dönüştüm 🫣
ikizmom94 Feyzsali çok şükür az önce benim de geldi butonum erken dogum riskiyle mücadele ederken Allahima binlerce kez şükür bu gunleri gördük sağlıcakla kavuşalım hepimiz de inşallah 🥹🤲🥰
063806 Feyzsali Amin inşallah canım hepimiz sağlıkla kavusalim.Az kaldı kalmasına ama sanki vakit gecmiyor gibi heyecandan 🤭