Kahvemsi-05 nasıl yani? Normal doğum hem bebek için hem kendimiz için en doğru olanı. Sezeryan doğuranlar için hiçbirşey söyleyemem bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor ikiside doğum şeklidir. Vajina kendini 40 günde toparlıyor. Eşimden yana böyle birşey hiç duymadım hatta sordum bunu okuyunca eskisi gibi genişleme falan yok dedi. Aklın varsa normal doğur derim bende sana.
Ayrıca bende 3 doğum normal doğum yaptım diyebilirim. İkizlerim normal doğdu 5 buçuk aylık maalesef kaybettim kalpleri zayıftı çok yaşamadılar. Ama bu bebeğimde normal oldu :) kısacası kafana takma canım daha neler diyecekler sana sen kendi bildiğini yap