Alynq Anlamı ve söylenişi güzel kız bebek isimleri önerilerinizi istiyorum. 6 aylık olduk ismimiz belli değil daha:) en başta Yâde demiştik ama çevrede pek beğenilmedi sizce kalsın mı değiştirelim mi ne gibi isimler önerirsiniz
sunashn50 Alynq Bizimde kızımız olcak Allahın izniyle Gülce Lara koymayı düşünüyoruz🩷 Gülce gül gibi güzel Lara su perisi demek🩷
kumsal__ Alynq çocuğum yok fakat kızım olsa liya yada melinda ismini koyarım Liya: sabırlı, sabrın en iyisi, sabrın en güzeli ve en sabırlısı Melina:Tanrının hediyesi ve Tanrının müjdesi çok seviyorum bu iki ismi
Busraaslan0 Alynq Benimde kızım olacak 34. Haftadayız Ceylin koyduk. Cennet kapısıı Cenete açılan kapı anlamında 🥰
Nfs35 Alynq biz de hala kararsızız soyismi Yılmaz ismi de lara bilgen düşündük uyumlu mu sizce? Hoşuma giden diğer isimler de aden,nefes,ceylin,mira,lidya,mia,liya,pera olmuştu
Bebikk_10 Busraaslan0 Ceylin ismini kızım da çok koymayı istemiştim hatta hala içimde kaldı koyamadığım için. Ama detaylı bi araştırmada yengeç yuvası anlamına geldiğini öğrendim. Yani cennetle hiç bir alakası yok bilin istedim. 🙂
BurcuY92 Alynq Bizim de kızımız olacak. Kız olacağını öğrenince Elif dedim eşim istemedi yakın bir akrabalarında olduğu için. Sonra Leyla kulağıma hoş geldi, ona karar verdik. Hatta ismine o kadar alıştı ki Leyla deyince tepki veriyor artık :)
Beybitooo Alynq Arya kızımın ismi çok iştahlı hareketli ve Zeki çocuk isterseniz tavsiye ederim ben böyle olduğunu bilerek koydum isim analizinden aynısı çıktı 😂
Busraaslan0 Bebikk_10 Ay gerçekten mi 🥺 ama bir çok yerde araştırdım ya çok üzülürüm öyle değilse çünkü herşeyini yaptım kapı süsü süsleri hastane çıkışı 🥺🥺🥺
Azizesoran Alynq İlay ismini çok beğeniyorum. Ülkenin en güzel kızı demek. Alina ismi çok hoşuma gidiyor birde onun anlamı da güç kudret temiz saf sevgi gibi anlamlar içeriyor. Ama babamız ve oğlum arya dediler onu koyduk şimdilik 🫠
Bebikk_10 Busraaslan0 Üzgünüm malesef biraz arastirirsaniz görürsünüz zaten :) Olsun niyet önemli sonucta 😇 Birde kulağına ismini okurken bir ismi de anlamı güzel, kuranda da geçen bir isim okutabilirsiniz nüfusa yazdirmaniz veya kullanmaniz gerekmiyor. Ben her hangi büyü olasiligina karşı kizima oyle yaptim. 2 isim okuttuk kulagina ama diger isimi sadece babam ben ve esim biliyor.
kumsal__ Bebikk_10 malesef canım ikinci gizli isim olayı kişiyi büyüden korumuyor .ikinci isim bilinsin bilinmesin büyü her türlü yapiliyor. Resim üzerinden anne ismi üzerinden gibi gibi her şekilde yapılıyor ki eşimin tarafı o dönem annemin adını bilmezdi profil resmimle yapmışlar bazen eş üzerinden anne bababa aileden herhangi bir birey üzerinde de yapılıyor canım.
Bebikk_10 kumsal__ Sonuç olarak kişinin adı önemli değil mi? Eşinizin ailesi veya akrabalari tarafindan annenizin adını öğrenmeleri zor olmaz diye düşünüyorum:) Eşimin çok yakın arkadasi 26 yaşında, ismini tekrar farkli bir isim olarak hocaya kulağına okuttu oyle rahatladıgını söyler hep. Belki isime, resime gore yapilanlari vardir bilemiyorum. Bize de hoca söyledi tabi doğruluğunu bilemem yine de içimi rahatlatıyor böyle bir durum.
AbcAhmet Zümra Hüma ve Lorin isimlerini çok beğeniyorum benimki kaynanamin ismi olacak yoksa bunlardan birini isterdim
Edaa3595 Alynq kızımın adı Gül Yade çevremden hiç olumsuz yönde tepki almadım ki zaten alsamda umrumda olmazdı çünkü severek ve isteyerek koydum bu adı 😇😎 Bir kızım daha olsaydı Gökçe Göknil Sare bunalrı düşünecektim ama bir oğlum olacak size de fikir olsun 🙏