Nur1999 Donthappymom inanırmısın bende kaç aydır negatif görücem diye yapmadm burda okuyodum hissettim yaptım falan yazanları gerçektn hissediliyomuş ama hala inanamıyorum yarın kan vericem kesinleşcek inşş
Verda9224 Nur1999 Nur1999 Hayırlı olsun ☺️ benim de görmek istediğim çizgiler 2,5 aydır korunmuyoruz eşimle ama henüz bişey yok fazla mı acele ediyorum acaba bilemedim
Nur1999 Donthappymom stres yapma dicem de insanın elinde olan bişey değil seni o kadar iyi anlıyorum ki
Donthappymom Nur1999 değil ya valla şu yumurtlamadan sonra kolum ağrıyor hamile miyim nefes alıyorum hamile miyime döndüm 😬😬
Lalemmm12 Nur1999 şişkinlik olur ama umarım kabızlık devam etmez benim ediyor yemin ederim afedersin o gün lavabo da ağlamak üzereydim aşırı kötü Bişi umarım senin geçer