Kader-B Nur1999 hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyür afet gecikmeni bekle doktora öyle git bence şuna gözükmeyebilir kese 😇
yeschef-13 Nur1999 Ben 9 gün kala böyle gördüm 2 test yaptım kıpkırmızı 2 çizgi çıktı doktorum tam yumurtlama döneminde olmuş demişti 🧿💐 testi yaptım dokto gittim adetime hala 6 gün vardı 5+1 de kese 6+2 de kalp atışını duyduk ilk öğrendigimde tahmini doktorumun 3 haftalıktı🧿
Nur1999 ngksu Rabbime binlerce kez şükürler olsun inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler mutluluktan yerimde zıplamk istiyorum ama korkuyorum 😂
Nur1999 Kader-B ğazartesi sağlık ocağına gidip kan vericem sonuca göre gidicem adeti bekleyemem doktorum öğrenir öğrenmez gel kan sulandırıcıya başlıcaz demişti
Lykiav yeschef-13 bende adetten 3 gün sonra korunmasız ilişki yaşadım. Sat 1 Şubat ilişki 10unda oldu. 7 gün geçti test yapsam çıkar mı
Nur1999 Donthappymom adet belirtilerni yaşıyorum aslında testi de öylesine yapıyım dedim çıkmaz diyerek yaptım
Verda9224 Nur1999 Nur1999 Hayırlı olsun ☺️ benim de görmek istediğim çizgiler 2,5 aydır korunmuyoruz eşimle ama henüz bişey yok fazla mı acele ediyorum acaba bilemedim
Nur1999 Donthappymom inanırmısın bende kaç aydır negatif görücem diye yapmadm burda okuyodum hissettim yaptım falan yazanları gerçektn hissediliyomuş ama hala inanamıyorum yarın kan vericem kesinleşcek inşş
Lalemmm12 Nur1999 8 gün vardı yaptım pozitif çıktı seninde pozitif kan testi verirsen yüksek çıkacak eminim 😊