Bugün yazmıştım idrarımda kan gördüm diye doktora gittim test vs crp 0-5 arası olması gerekirken benim 20 olmuş enfeksiyonmuş yani acile gitmiştim kendi doktoruna gitmen lazım dedi ilaç bişey vermediler perşembe gidicem doktoruma da randevu yok maalesef o güne kadar ne yapmam lazım 1defa idrarımda kana rastladım bi daha da olmadı bebekte hareketli iyi ama bi sorun yaratır mı bebeğe veya bana birde nasıl normale döner🙏🏼