Gebelikte normal sanırım.Ben idrar rengim koyulaştı diye test yaptırdım benimde sonuçlarım sizinkine yakın.Doktorum ciddi birşey yok dedi tek kullanımlık antibiyotik verdi.Ama bence devam ediyor enfeksiyon yanma akıntı yok.Sadece vajende bazen baskı hissediyorum.Bol su iç dedi bana da