Lökosit 150 olunca hastane de yatma korkusuna gitmedim birkaç gün.Sonra gittim enfeksiyon hastalıklarına gittim hemen damardan antibiyotik başladılar antibiyotiğin 5. Günü enfeksiyon kesemi deldi yemyeşil suyum geldi ve erken doğum yaptım.
Ne yapsam geçmiyor yapacak bisey yok demesin kimse lütfen.