Mucize_1 Happy47 amin inşallah Rabbim kolay doğumlar nasip etsin sağ sağlim kucağımıza alalım hayırlısıyla
zumraninannesii karaguzelirem_ hm anladım sana tavsiyem ben sezaryen oldum bence en iyisi normal doğum yine işin iyisini sahibi bilir ☺️☺️
karaguzelirem_ zumraninannesii elbette öyledir ama zaten mental olarak kendimi normal doğuma hazır hissetmiyorum yapabilene helal olsun ama ben yapamazdım benim için en iyisi sezaryen 😊
zumraninannesii karaguzelirem_ sen bilirsin canım hayırlı sağlıklı alalım kucağımıza bebeklerimizi inşallah 😊