Happy47 bende riske atmak istemediğim için sezaryen olmaya karar verdim biliyosun tüp bebek uzun yorucu bi yol doktoru da dinlemek lazım doktor riske atarım 40e kadar beklerim diyorsan karışamam ben illa sezaryen yapıyım demiyorum dedi bende tüp bebek yaptırdığım merkeze sordum onlarda normali önermiyoruz dedi mecburi sezaryen göründü