biranne__ eminedln-27 6 çıkmış hamile olabilirsiniz bir doktora gidin normalde arar yaptırdığınız yer ama aramadımı
Sarigelin eminedln-27 hamileliğinin çok çok başındasin. Bende ilk kızımı öğrendiğim de 16 çıkmıştı beta. 2 güne bir kan verip düzenli bir yükselme seyrediyor mu onu takip etmişlerdi.
Kubrak1993 Sarigelin merhaba bende 13 le öğrendim iki gün sonra yaptım 27 çıktı doktorum iki gün sonra tekrar yaptır dedi takip edelim dedi 35 çıktı yarın tekrar yaptiricam sizin nasildi bana sağlıksız olabilir dedi takip edelim dedi
Firstpreg eminedln-27 Benim adetim 1 gün geçtiğinde betam 369’du. Siz en iyisi tekrardan kan testi yaptırın.
eminedln-27 Firstpreg benim 8 gün geçmişti değerim 564 çıkmıştı o zaman geç döllenme demişti doktorum. Bu da muhtemelen geç olabilir mi ki?
myangelson eminedln-27 hamilelik var gözüküyor 5 üstü çıkmış. Düzenli takip için 2 gün sonra aynı yerde kan verin