ikizmom94 korkma kendini strese sokmaktan başka bişeye yaramaz canım doğum kanalında olmaları doğum hemen başlıcam diye bişey yok benim anasınıfına giden kızım var ister istemez aktif olmaz zorundayım 33 haftalıkkken doğum yoluna girdi oğlum şuan 37+3 oldum korkma zamanı gelince hayırlısıyla gelcekler stresini azalt hobi oluştur kendine sevdiğin şeylerle ilgilen 🌸🥰