gamze_gbdk adetiniz düzenli mi? Bi de kilonuz yok ama polikistikte mesela 3-4 kilo verilirse çok fark ediyor. Adet düzenli olursa hamile kalmak da kolaylaşıyor. Bi de yumurtlama takibi yapın tabii biz genellikle geç yumurtluyoruz. Benim ilk gebeliğimde adete çok yakın hamile kalmıştım, bu sefer de yine geç döllenme. Tabi ilki kayıp bu da akıbeti belli değil daha kese bile görülmedi. Ama bakın 1.5 sene hamile kalmamıştım kilo verip adetim düzene girince ilk aylarda hamile kaldım hep. Ama inanın dua ederken sağlıkla kucağıma alayım diye dua edin ben hamile kalsam da maalesef başka başka sonuçlar çıkıyor hep maalesef Allah tez zamanda hayırla sıkıntısız kavuşmayı nasip etsin