Canım bende de vardı uzun süre olmadı sonrasında klomen ve çatlatma iğnesi ile kaldım . Ama aynı anda birşeylerle desteklemek istedim İlk olarak vücudumu hazırlamak istedim yaklaşık 1-üç aydır düzenli olarak multivitamin,omega 3 ,folik asit kullandım . Geçen ay teatrio kullandım . Ve bu 3 ay eşimede vitaminleri içirdim .
2-Araştırdığım yabancı makale ve kaynaklarda Hayıt dan bahsedilmiş . Hayıt suyu içmeye başladım günde ¼ su bardağı sulandırıp .
Ve primroz Yağı kapsülü içtim bu rahim sıvısını döllenmeye uygun yapıyormuş bunu çatlatma iğnesi olduğum gün bıraktım(çatlatma iğnesi sonrası gebelik oluşabilir zarar verebilir) .
3- Pcosum , bu ay doktor klomen başlattı ve ovitrelle vuruldum.
4- bu süreçte adet 1. Günden beri günde yaklaşık 1 bardak nar suyu içtim (bunuda tüp bebek yaptıranlara falan veriyorlarmış rahim gelişmesi kanlanması için sanırım çatlatma iğnesinden sonra bıraktım )
5- castor oil, hint yağı ile kendim karnıma masaj yaptım avrigo masajı diyorlar . Rahim yumurtalık güzel kanlansın diye
6- belime kupa çektirdim ve hacamat yaptırdım rahim civarına ve bele
7-kendimi sıcak tuttum ayak bel özellikle
Çok şey yapmışım