Lenaa1 Nur3444 ingilteredeyim ben burada ultrason bi 12 haftada tarama testi olarak bakılıyor bide 20 haftalık ken gelişim ve cinsiyet için bakılıyor başkada yok maalesef ☺️🌸
Nur3444 Lenaa1 oo baya geçmiş ya 🫤 durumunuz nasıl peki ben baya koku hassasiyeti yaşıyorum mahvediyor beni
Lenaa1 Nur3444 Aynen bende de aşırı koku hassasiyet I var herşeyin kokusunu alıyorum resmen. ☺️Onun dışında çok şükür iyiyim herhangi bir sıkıntım yok şimdilik hamilelik güzel geçiyor 🌸