Babymom07 Arakdaşlar 12.haftadayım 3 hafta önce doktor Pregnacare plus kullanmamı söyledi yeni kullanmaya başlayacağım, kullanan var mı? Ya da size doktor başka ilaç verdi mi? Tekrar gitme fırsatım olmadı doktora
Ss4 Babymom07 merhabaa, belirtilerinz varmı gebelikte? Kusma kasım agrısı filan? Bende yook görünce sormak istedim
Hulya-003 Babymom07 Babymom07 banada verdi ama ben alamadım yemek yiyemiyorum zaten alsam iyi olur aslında ama ilaç kullanmayı hiç sevmiyorum beceremiyorum da bir gün içsem üç gün içmeye unuturum doktora da söyledim bol meyve yiyebilirsin mevsime uygun tüketmeye dikkat et dedi
Haticesavas Babymom07 Merhaba cnm benim doktorum 12 haftaliktan sonra elenatal 2 ve coledan d -3 damna kulaniyorum 15+5olduk benim de hic bir sikyayetim olmadi cok rahat gecti hic hamile degilmisim gibi bundan once 6 haftalik bebegimin kalbi durdu için dusuk yaptim oyizden hep bir belirti yok iyimi diye dusundum gonlunu ferah tut
Rukibirol Ss4 benimde hiiiç olmadı olmaması çok iyi bişey hamileliğiniz mis gibi geçer ☺️ 21 oldum bir kere bile kusmadım belirtilerini yaşayınca biraz daha stresli geçiyor. Hiç belirti olmaması normal mi diye çok araştırmıştım bende gayet normal tadını çıkarın ☺️
Tvp Ss4 bendede hiç yok olmadı bugüne kadar. 12/2 yiz şuan. Doktor cinsiyet için kıza benzettim dedi. Siz cinsiyet konusunda bilgi alabildiniz mi
Babymom07 Ss4 hayır bende de yok ne aş erme ne bulantı her şey normal arada kasık ağrım oluyor ama 1 güne geçiyor
Nur3444 12+6 dayım bende kokulardan nefret ediyorum insan kokusundan özellikle 🫤 bu şikayetleri yaşayan varmı acaba cinsiyet de öğrenmedik daha
Babymom07 Nur3444 bende de var ya sürekli merak ediyorum her hafta görmek istiyorum :( cinsiyet öğrenmedim
Nur3444 Babymom07 Lenaa1 Benimde kontrolüm 14.haftada gidicem bakalım cinsiyet ne dicek çok merak ediyorum ☺️
Lenaa1 Nur3444 Ne güzel erken öğreneceksin ☺️ Benim olduğum yerde 20 hafta da cinsiyet öğreniliyor sabretmem lazım daha var ☺️🌸