ponck-123 keki ben yapıp dilim dilim kesip buzluğa öyle atıyorum dilim olarak çıkarmak daha rahat oluyor.
İçli köfte yaptım attım.
Patatesli börek attım
Babam pastacı benim, tuzlu ve tatlı kurupasta yaptırdım attım buzluğa. Yazdan da buzluğa Barbunya, Bezelye, nohut, kurufasulye falan attım.